Word ook #Jelfie

Vrienden en vijanden, familie, naaste of verderaf gelegen sympathisanten,

Alle groten doen het. Desnoods met een beetje aanmoediging van Photoshop.

Kijk: dit is wat men in de marketing een “hook” noemt. Een straffe binnenkomer, badend in mysterie om uw aandacht af te leiden naar een vervolg dat de gewekte verwachting zelden inlost.

Wanneer u zoiets tegenkomt, bent u maar beter op uw hoede. Let vooral op uw portefeuille.

Maar ik heb de beste bedoelingen (nog zo’n zin die u buiten de sfeer van deze mail nooit mag vertrouwen).

Ik begin dus opnieuw.

Alle groten doen het. Desnoods met een beetje aanmoediging van Photoshop.
Ik heb het over een #Jelfie.

Een #watte? Precies. Daarom een voorbeeld:

jelfie-jelle

Of twee:

jelfie-bartdewever

 

 

 

 

 

En nog één:

jelfie-kim

Gedaan? Bijlange niet:

jelfie-nelson

U begrijpt het goed. Zondag loop ik om 10u de 20km door Brussel. Zoals ieder jaar zoek ik sponsors om deze prestatie een zekere diepgang te geven.

Misschien wordt u mijn sponsor? In dat geval bent u gelijk ook kei #Jelfie! (die ‘kei’ is een krampachtige betrachting van marketeers tot jeugdige hipheid – evenzeer wantrouwenswaardig).

Als u dat hele #Jelfie-gegeven maar niks vindt, troost u dan met de gedachte dat u het werk van Vredeseilanden steunt om boeren en boerinnen in Afrika, Azië en Latijns-Amerika vooruit te stuwen. Ja, dat gaat over de toekomst van mensen. En over uw eten. En dat van onze kinderen (“kinderen”: nog zoiets dat altijd werkt in marketing).

Enfin, een toekomstbestendige investering dus.

Omdat herhaling werkt, hier nog eens de belangrijkste info:

  • Stort uw bijdrage op rekening BE64 0000 0000 5252 van Vredeseilanden
    met mededeling Loper: Jelle Goossens
  • Vanaf 40 euro is de gift fiscaal aftrekbaar.

Wat Regi daarvan denkt?

jelfie-regi

Weet dat mijn dank onuitputtelijk is. Hopelijk is mijn uithouding dat zondag ook.

Mijn hartelijkste groet,
Jelle

jelfie-barack

Geef een reactie